Dades personals
- CEIP NS de JESÚS
- Jesús, Illes Balears, Spain
- Som un centre públic d'educació infantil i primària ubicat a l'illa d'Eivissa. Som un escola petita d'una línia, amb uns 210 alumnes i 15 docents, on la llengua vehicular és el català i la metodologia basada en un aprenentatge significatiu. Ens estem adaptant a les Noves Tecnologies i des del curs 08/09 formem part del Projecte Xarxipèlag 2.0.
dimecres, 22 de desembre del 2010
El CEIP JESÚS FA 25 ANYS!!!
En 1985, les classes van començar el 18 de desembre, però el primer claustre va ser el 19 d'aquest mateix mes.
És per això que volem compartir amb tots vosaltres aquest vídeo que ens ha realitzat un pare de l'escola per commemorar aquest quart de segle fent escola.
T'ha agradat???
divendres, 10 de desembre del 2010
CONSTITUCIÓ DEL NOU CONSELL ESCOLAR
divendres, 19 de novembre del 2010
ELECIONS SINDICALS DELS DOCENTS
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
dijous, 21 d’octubre del 2010
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
Us pregam que tengueu en compte el següent:
- Comprovar que esteu correctament inscrits al cens electoral (al taulell d'anuncis del centre, del dia 21 al 29 d'octubre).
- Podeu presentar candidatures fins el dia 10 de novembre a les 12:00h.
- El dia 2 de desembre, de 13 a 15h, exercir el vostre dret a vot.
dimecres, 15 de setembre del 2010
BON CURS 2010/2011!!!
divendres, 3 de setembre del 2010
JA ENS QUEDA MENYS!!!
Ja ens falta molt poc per començar el nou curs 2010/2011.
Ja esteu preparats?
Us volem recordar les dates de les reunions d'inici de curs amb les famílies:
- Educació Infantil: divendres 3 de setembre a les 9:30h.
- Primer curs: dilluns 6 de setembre a les 9:30h.
- Segon curs: dilluns 6 de setembre a les 10:00h.
- Tercer curs: dijous 9 de setembre a les 10:00h.
- Quart curs: dijous 9 de setembre a les 10:00h.
- Cinquè curs: divendres 10 de setembre a les 10:00h.
- Sisè curs: divendres 10 de setembre a les 10:00h.
Us esperem a tots i totes!!!
divendres, 30 de juliol del 2010
dimecres, 9 de juny del 2010
A LES FAMÍLIES ADHERIDES AL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ...
• La Conselleria d’Educació i Cultura aportarà 75,00 € per cada alumne adherit al Programa de Reutilització.
• L’ajuntament aportarà per cada alumne adherit una altra quantitat encara sense determinar.
S'ha repartit un full d'ingrés als vostre fills/filles.
Els pares o representants legals han d’ ingressar al núm. de compte de “Sa Nostra”
2 0 5 1 - 0 1 9 7 - 2 3 - 1 0 7 0 0 0 6 6 6 5
(l’ingrés s’ha de fer amb el nom, llinatges i curs de l’alumne)
la quantitat aprovada al consell escolar de 50.00 €
Durant la setmana del 14 al 18 de juny (ambdós inclosos). No és necessari lliurar el resguard de l’ingrés a la secretaria del centre, però guardau-lo valtros com a comprovant.
(recordau que si no es fa l’ingrés en el termini establert es perd el dret a participar en el Programa).
dijous, 27 de maig del 2010
dimarts, 25 de maig del 2010
VOLEU CONÉIXER UNA MICA MÉS JESÚS?
T'ABELLEIX JUGAR AL "QUICK BRICK"?
PROVA, ÉS MOLT DIVERTIT!!!
(Si no veus tota la pantalla, dóna-li al botó dret i amplia)
dilluns, 17 de maig del 2010
PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES
Us comunicam que l’alumnat de tots els cursos de primària es pot adherir el pròxim curs 2010/2011 al programa de reutilització de llibres de text de la Conselleria d’Educació.
Aquesta adhesió suposa:
- Que les famílies facin una aportació econòmica anual al fons de llibres de text i material didàctic (quantitat pendent d’aprovació pel consell escolar). La Conselleria farà una aportació de 75 € per alumne/a adherit. Els ajuntaments aportaran una altra quantitat encara no determinada. Amb tots aquests fons, el centre adquirirà els llibres i els distribuirà a principi de curs a tot l’alumnat que s’hi hagi adherit.
- El centre disposarà d’aquest fons de llibres reutilitzables per un període de 4 anys. L’alumnat els retornarà a final de curs, es comprovarà el seu estat de conservació, perquè es puguin seguir utilitzant durant els anys següents.
- El compliment d’unes normes de conservació i manteniment aprovades pel Consell Escolar:
Normes de conservació:
- Cada llibre durà una etiqueta identificativa amb un núm. a la portada.
- A principi de curs les famílies folraran els llibres amb plàstic no adhesiu.
- L’alumnat escriurà el seu nom a una etiqueta d’un tamany no superior a 22x32 mm. i l’aferrarà al folre.
- L’alumnat ha de tenir cura de no escriure, d’esqueixar fulls, d’aferrar altres adhesius... als seus llibres i als dels companys.
- Si un llibre es fa malbé l’alumne/a ho ha de comunicar al tutor/a.
Normes en cas de pèrdua del llibre:
- El primer any............ serà reposat per l’alumne.
- El segon any............. pagarà un 75% del cost actual del llibre.
- El tercer any........... pagarà un 50% del cost actual del llibre.
- El quart any........... pagarà un 20% del cost actual del llibre.
Normes en cas de deteriorament del llibre:
Si l’estat de deteriorament és molt greu s’aplicaran les mateixes normes que en cas de pèrdua.
Si és greu s’aplicarà una penalització sobre el cost actual del llibre d’un:
- 75% el primer any.
- 50% el segon any.
- 30% el tercer any.
- 20% el quart any.
Si el deteriorament és lleu s’aplicarà una penalització d’un:
- 20% el primer any.
- 10% fins arribar al quart any.
Altres normes:
- La valoració de l’estat de deteriorament correrà a càrrec de la comissió de reutilització.
- Es portarà un registre sobre el grau de deteriorament en què s’entrega cada llibre.
- Si un alumne/a entrega més d’un llibre en estat greu o molt greu el següent any no tendrà dret a participar en el programa de reutilització.
- Les famílies tendran un termini de dos dies, des que reben els llibres, per comprovar que no tenguin cap deteriorament greu i comunicar-ho al centre.
- L’alumnat repetidor seguirà utilitzant els mateixos llibres que usaren el curs anterior.
EL FULL D’ADHESIÓ AL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES
Es prega retornar aquest full signat com a màxim el dia 25 de maig.
dijous, 13 de maig del 2010
CREA EL TEU PROPI CÒMIC...
dijous, 6 de maig del 2010
dilluns, 26 d’abril del 2010
ADMISSIÓ D'ALUMNES - CURS 2010/2011
CALENDARI:
• Del 26 abril al 6 maig - Presentació de sol•licituds.
• 28 de maig - Publicació de les llistes provisionals .
• Del 31 de maig al 2 de juny – Període de reclamacions.
• 3 de juny - Resolució de les reclamacions.
• 16 de juny - Publicació de les llistes definitives.
• 17 i 18 de juny – Matrícula alumnat.
Si no es formalitza la matrícula dins els terminis establerts
es perd el dret a la plaça assignada.
HORARI DE SECRETARIA: Cada dia de 9:00 a 10:00h.
RECORDAU QUE NOMÉS PODEU PRESENTAR UNA INSTÀNCIA. En el cas que es presenti més d’una sol•licitud del mateix alumne a centres diferents, no se’n tindrà en compte cap.
TRETS D'IDENTITAT DEL CENTRE
*ETAPES:Educació Infantil i Primària
*LLENGUA DE RELACIÓ I APRENENTATGE: Llengua catalana. Comptam amb un Pla d’Acolliment Lingüístic i Cultural.
*LÍNIA METODOLÒGICA:
Treballam seguint una sèrie de principis metodològics generals que es basen en:
- L'activitat de l'alumne/a.
- El desenvolupament de l'esperit crític.
- L'educació de forma integral i individualitzada.
- Priorització de l'entorn social de l’alumne/a.
Basam la nostra pedagogia en una concepció constructivista i globalitzadora de l’aprenentatge, on el com aprendre és tan important com el que s’aprèn (projectes de treball, habilitats del pensament...).
*PLURALISME I VALORS DEMOCRÀTICS:
Entenem com a bàsics:
- Coeducació (no diferenciar els missatges en funció del sexe).
- Educació no competitiva.
- Educació no discriminatòria.
- Pacifisme/no violència.
- Respecte a la natura.
- Educació no consumista.
- Educació per a la salut.
- Tractament del llenguatge no sexista.
- La no discriminació per qualsevol motiu.
- Foment del diàleg.
- Aconfessionalitat. Respecte a totes les religions però se celebraran, des d'un caire tradicional i popular, les festes que es troben més arrelades dins la nostra societat.
*ATENCIÓ A LA DIVERSITAT: Escola integradora. Foment del respecte als drets i deures de tota la comunitat educativa.
*CONVIVÈNCIA: Com a procés de relació comunicativa. Pla de Convivència.
*SERVEIS COMPLEMENTARIS:
- TRANSPORT ESCOLAR Cap Martinet – Cala Llonga – Ca na Negreta
- OBERTURA DEL CENTRE DE 7:45 A 9 DEL MATÍ.
*ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: organitzades per l'AMPA del col•legi.
*ESCOLES OBERTES: organitzades per l’ajuntament de Santa Eulària.